Terms of use

Dobrodošli na FLIP Centar. Drago nam je da ste ovdje, stoga učinit ćemo sve da se osjećate ugodno, provedite se i dobro se zabavite, ali ljubazno Vas molimo da poštujete naš kućni red.

Trgovac je kompanija Repubblica Media d.o.o. Sarajevo, koje posluje pod trgovačkim imenom Flip.ba. Repubblica Media d.o.o. je vlasnik internet stranice www.flip.ba. Online usluge koje Flip.ba pruža putem internet stranice www.flip.ba su besplatne informacijske usluge korisnicima internet stranice, upravljanje sadržajem i sprovođenje finansijskih transakcija. Adresa kompanije je Džemala bijedića 134, 71000 Sarajevo. Kontakt e-mail: info@flip.ba.

  1. Prihvatanje ovih uslova

Ovaj dokument i ostali dokumenti na koje se pozivamo u nastavku čine naš kućni red ili ono što službeno nazivamo našim Uslovima korištenja (u daljem tekstu „Uslovi“ , “Uslovi poslovanja” i “Uslovi korištenja”).

Uslovi su pravno obavezujući ugovor između vas i FLIP centra. Ako Vam je mjesto prebivališta u BiH, ili bilo gdje u Evropi, ugovor je sklopljen između vas i Flip.ba (u daljem tekstu “FLIP”, “FLIP centar”, “FLIP sistem”, “FLIP platforma”) .

Imajte na umu da Odjeljak 12. Sporovi s FLIP sadrži arbitražnu klauzulu i odricanje od kolektivne tužbe. Pristajanjem na Uslove pristajete na rješavanje svih sporova putem obavezujuće pojedinačne arbitraže, što znači da se odričete bilo kakvog prava da o tim sporovima odlučuje sudija ili porota i da se odričete prava na sudjelovanje u razrednim tužbama, razrednim arbitražama ili predstavničkim akcijama.

Ovaj ugovor utvrđuje vaša prava i odgovornosti kada koristite FLIP, naše mobilne aplikacije i ostale usluge koje pruža FLIP (mi ćemo ih sve zajedno nazivati ​​našim „Uslugama“), zato Vas ljubazno molimo da sljedeći sadržaj pročitate pažljivo. Korištenjem bilo koje naše Usluge (čak i samo pregledavanjem jedne od naših web stranica) pristajete na Uslove. Ako se ne slažete sa Uslovima, ne možete koristiti naše Usluge. Slažete li se s nama? Super, čitajte dalje!

  1. Dokumenti

FLIP usluge povezuju ljude širom svijeta, kako na mreži tako i van njih, kako bi prodavali i kupovali robu i usluge. Ispred Vas je jedan praktičan vodič koji će vam pomoći da razumijete posebna pravila koja su relevantna za vas, zavisno o načinu na koji koristite usluge:

Naša kućna pravila koja važe za sve. Ako koristite bilo koju od naših Usluga, slažete se s ovim Uslovima, i našim Politikama objavljenim na web lokaciji www.flip.ba.

2.1  Politika protiv diskriminacije i govora mržnje

Ova je politika dio naših Uslova korištenja te korištenjem FLIP sistema pristajete na ova pravila i naše Uslove korištenja.

FLIP izričito zabranjuje upotrebu naših Usluga za diskriminaciju ljudi na osnovu sljedećih ličnih svojstava (zajedno, „zaštićene grupe“):

  • Rasa
  • Boja
  • Etnička pripadnost
  • Nacionalno porijeklo
  • Religija
  • Spol
  • Rodni identitet
  • Seksualna orijentacija
  • Invaliditet
  • Bilo koja druga karakteristika zaštićena važećim zakonom

Vaša je odgovornost da poznajete svoje lokalne zakone i sve druge zakonske propise o diskriminaciji koji bi se mogli primijeniti na vas. Pored toga, FLIP ne dozvoljava govor mržnje. Govor mržnje javlja se kada je nasilni, uvredljivi, pogrdni ili ponižavajući jezik usmjeren na osobu ili grupu na osnovu jednog ili više svojstava zaštićene grupe.

Bez obzira bavite li se javnim funkcijama na FLIP sistemu, poput navođenja predmeta, korištenjem prostora zajednice i pisanjem recenzija, ili imate li direktnu komunikaciju s drugim članovima FLIP zajednice, na primjer putem poruka, diskriminacija i govor mržnje nisu dozvoljeni.

Ako mislite da se na FLIP centru ili FLIP socijalnim mrežama dogodila diskriminacija ili govor mržnje, prijavite to e-poštom na info@flip.ba, a mi ćemo istražiti postupak u daljoj proceduri.

  1. Vaša privatnost

Upoznati smo sa činjenicom da su vam lični podaci važni, pa su isto tako i nama od velikog značaja. Naša Politika privatnosti detaljno opisuje kako se vaši podaci koriste kada koristite naše Usluge.

FLIP obrađuje lične podatke članova (na primjer, ime kupca, adresa e-pošte i adresa za isporuku) i stoga se prema zakonima EU smatraju zasebnim i neovisnim kontrolorom podataka ličnih podataka kupaca.

  1. Vaš FLIP račun 

Da biste koristili neke od naših usluga potrebno je da kreirate korisnički račun. Evo nekoliko pravila o FLIP računima:

  1. Da biste koristili naše usluge, morate imati 18 godina ili više. Maloljetnicima mlađim od 18 i najmanje 13 godina dozvoljeno je korištenje naših usluga samo putem računa u vlasništvu roditelja ili zakonskog staratelja uz njihovo odgovarajuće odobrenje i pod njihovim neposrednim nadzorom. Djeci mlađoj od 13 godina nije dozvoljeno da koriste Usluge. Odgovorni ste za sve aktivnosti računa koje na vašem računu provodi maloljetnik, a možda postoje i komercijalni proizvodi ili usluge koje biste možda trebali uzeti u obzir kako biste maloljetniku ograničili pristup materijalu na mreži.
  2. Budite iskreni s nama, dajte tačne informacije o sebi. Zabranjeno je koristiti lažne podatke ili se predstavljati kao druga osoba ili kompanija putem vašeg korisničkog računa.
  3. Odaberite odgovarajuće ime. Ako odlučite da vaše puno ime ne služi kao ime povezano s vašim računom, ne smijete koristiti jezik koji je uvredljiv, vulgaran, krši nečija prava intelektualnog vlasništva ili na drugi način krši Uslove.
  4. Lično ste odgovorni ste za svoj korisnički račun. Isto tako sami ste odgovorni za bilo kakve aktivnosti na vašem računu. Ako dijelite račun s drugim ljudima, tada će osoba čiji su financijski podaci na računu u konačnici biti odgovorna za sve aktivnosti. Ako se registrirate kao poslovni subjekt, lično garantujete da imate ovlaštenje pristati na Uslove u ime preduzeća. Također, trebate znati da vaši korisnički računi nisu prenosivi.
  5. Zaštitite lozinku. Kao što smo gore spomenuli, vi ste isključivo odgovorni za bilo kakve aktivnosti na svom računu, stoga je važno zaštititi lozinku vašeg korisničkog računa.
  6. Razjasnimo naš odnos. Ovi Uslovi ne stvaraju nikakve veze između vas i FLIP sistema u vezi s agencijom, partnerstvom, zajedničkim ulaganjem, zapošljavanjem ili primateljem franšize.

Politika zabranjenih predmeta

Iz različitih razloga FLIP zabranjuje određene vrste usluga i predmeta za prodaju unutar FLIP sistema. Neki predmeti predstavljaju pravni rizik za našu zajednicu, drugi nisu u skladu s našim vrijednostima, štetni su za naše članove ili jednostavno nisu u duhu FLIP sistema. Ova politika objašnjava šta je zabranjeno.

FLIP ima i provodi politiku nulte tolerancije prema zabranjenim uslugama i predmetima, posebno onima koji promoviraju, podržavaju ili veličaju mržnju, onima koji promoviraju, podržavaju ili veličaju nasilje ili su nezakoniti. Prodavači za koje se smatra da krše ovo pravilo mogu biti predmet trenutne suspenzije ili ukidanja računa, u skladu s našim Uslovima korištenja.

Ova je politika dio naših Uslova korištenja. Otvaranjem Prodajne jedinice u FLIP centru pristajete na ova pravila i naše Uslove korištenja.

Sljedeće vrste predmeta su zabranjene ili ograničene:

  • Alkohol, duhan, droge, pribor za drogu i medicinski lijekovi
  • Životinjski i ljudski ostaci
  • Opasni predmeti: Opasni materijali, opozivani predmeti i oružje
  • Predmeti mržnje: Predmeti koji promoviraju, podržavaju ili slave mržnju
  • Nelegalni predmeti, predmeti koji promovišu ilegalne aktivnosti i visoko regulirani predmeti
  • Predmeti međunarodno regulirani
  • Pornografija i sadržaj za odrasle
  • Nasilni predmeti: Predmeti koji promoviraju, podržavaju ili veličaju nasilje
  1. 2. Obavijesti o kršenju intelektualnog vlasništva

FLIP će nastojati reagirati u štokraćem roku nakon prijema odgovarajuće obavijesti o kršenju intelektualnog vlasništva uklanjanjem ili onemogućavanjem pristupa materijalu koji navodno krši autorska prava. FLIP zadržava pravo da može zatražiti dodatne informacije prije obrade obavijesti, poput provjere identiteta podnosioca prijave ili dokumentacije u vezi s položenim pravom. FLIP može odbiti obavijesti ili obavijesti o osporavanju koje sadrže informacije za koje smatramo da su lažne, nepotpune ili na drugi način dostavljene u lošoj namjeri. FLIP takođe zadržava pravo da preduzme odgovarajuće mjere protiv kreatora ovakve politike.

  1. 1. Politika zajednice
  • Poštujte privatnost drugih članova i zaštitite svoju privatnost. Ne dijelite privatne ili osobne podatke na javnim dijelovima FLIP sistema. To uključuje, ali nije ograničeno na, detalje transakcije, lične podatke za kontakt i doslovni sadržaj privatne prepiske.
  • Ne koristite prostore zajednice za razgovore o interakcijama s predstavnicima FLIP sistema ili za dijeljenje doslovnih izvoda iz takvih razgovora (tj. E-pošte, poruka, chatova uživo itd.). Zapamtite, većina poruka između vas i FLIP sistema smatra se privatnom prepiskom i molimo vas da poštujete ovu povjerljivost. Za više informacija pogledajte našu Politiku privatnosti.
  • Budite iskreni i transparentni o tome ko ste. Ne koristite lažni identitet.
  • Ne koristite prostore u zajednici za javno omalovažavanje određenog prodavca, predstavnika FLIP sistema, prodajne jedinice, popisa ili kategorije predmeta.
  • Ne spamajte.
  • Ne objavljujte prijetnje nasiljem nad drugima niti promovirajte ili ohrabrujte druge da se bave nasiljem ili ilegalnim aktivnostima.
  • Ne bavite se ilegalnom aktivnošću ili aktivnošću koja krši nečije intelektualno vlasništvo, niti potičite druge da se bave tom vrstom aktivnosti.
  • Ne koristite prostore u zajednici da ohrabrite druge da krše politike MEGA sistema.
  1. Korištenje naših usluga

Licenca za korištenje naših usluga. Dajemo vam ograničenu, neekskluzivnu, neprenosivu i opozivu licencu za korišćenje naših Usluga – posebno u skladu sa Uslovima i sledećim ograničenjima:

  1. Ne koristite naše usluge za kršenje zakona. 

Slažete se da nećete kršiti nijedan zakon koji se može dovesti u vezu sa vašim korištenjem Usluga. To uključuje sve lokalne, državne, savezne i međunarodne zakone, podzakonske akte i propise koji se mogu odnositi na vas.

  1. Podijelite svoje ideje. Volimo kada izlažete svoje prijedloge i ideje! Oni nam mogu pomoći da poboljšamo vaše iskustvo i naše usluge. Sve neželjene ideje ili drugi materijali koje predate FLIP sistemu smatraju se da nemate vlasništvo nad istim. Dajete nam neekskluzivnu, svjetsku, neopozivu, neopozivu, podlicenciranu trajnu licencu za korišćenje i objavljivanje tih ideja i materijala u bilo koju svrhu, bez naknade za vas.
  1. Razgovarajmo online. S vremena na vrijeme, FLIP će vam pružiti određene pravne informacije u pismenom obliku. Korištenjem naših usluga pristajete na naša pravila o elektroničkim komunikacijama, koja opisuju kako vam pružamo te informacije, koja kažu da vam podatke možemo poslati elektronskim putem (na primjer e-poštom), umjesto da vam pošaljemo papirnate kopije (što je svakako bolje je za očuvanje životne sredine), te da je vaš elektronski ugovor isti kao vaš potpis na papiru.
  1. Prekid saradnje

Prekid s Vaše strane. Bilo bi nam drago da se naša saradnja nastavi, ali svoj račun kod FLIP možete ukinuti u bilo kojem trenutku iz postavki računa. Ukidanje vašeg računa neće utjecati na dostupnost dijela vašeg Sadržaja koji ste objavili putem Usluga prije ukidanja. I naravno, morate izmiriti sve nastale obaveze u međuvremenu.

Prekid od strane FLIP. Možemo ukinuti ili suspendirati vaš račun (kao i sve račune za koje FLIP utvrdi da su povezani s vašim računom) i vaš pristup uslugama ako budemo imali razloga da vjerujemo da vi, vaš sadržaj ili vaša upotreba usluga krše naše uslove. Ako to učinimo, važno je shvatiti da nemate ugovorno ili zakonsko pravo da i dalje koristite naše Usluge, na primjer, za prodaju ili kupovinu na našim web lokacijama ili mobilnim aplikacijama. Općenito, FLIP će vas obavijestiti da je vaš korisnički račun ukinut ili suspendiran, osim ako više puta niste prekršili naše Uvjete ili ako imamo pravne ili regulatorne razloge koji nas sprečavaju da vas obavijestimo.

Ukoliko vi lično u svoje ime ili FLIP, ukinete svoj račun, možete izgubiti sve informacije povezane s vašim računom, uključujući Vaš kompletan sadržaj.

FLIP zadržava pravo da promijeni, suspenduje ili ukine bilo koju Uslugu za Vas, bilo koga ili sve korisnike, u bilo koje vrijeme, iz bilo kojeg razloga, uključujući one predviđene FLIP politikama prema ovim Uslovima korištenja. Nećemo biti odgovorni za vas ako bilo kakve promjene Usluga mogu imati na vas, uključujući vaš prihod ili vašu sposobnost da generirate prihod putem usluga.

Uslovi će ostati na snazi ​​čak i nakon što vam se ukine pristup usluzi ili prestane vaše korišćenje usluge.

  1. Garancije i ograničenje odgovornosti (ili stvari zbog kojih nas ne možete tužiti)

Sadržaj kojem pristupate.

Tokom korištenja naših Usluga možete naići na materijale koje smatrate uvredljivim ili neprikladnim. Ne dajemo izjave u vezi sa bilo kojim sadržajem koji su korisnici objavili putem Usluga. FLIP nije odgovoran za tačnost, poštivanje autorskih prava, zakonitost ili pristojnost sadržaja koji su objavili korisnici kojima ste pristupili putem Usluga. Oslobađate nas svake odgovornosti koja se odnosi na taj sadržaj.

Ljudi s kojima komunicirate.

Usluge možete koristiti za interakciju s drugim pojedincima, bilo na mreži ili lično. Međutim, razumijete da ne provjeravamo korisnike naših Usluga i oslobađate nas svake odgovornosti koja se odnosi na vašu interakciju s drugim korisnicima. Savjetujemo Vam iskreno da budete oprezni i dobro prosuđujte u svim interakcijama s drugima, posebno ako se s nekim sastajete lično.

Usluge trećih strana.

Naše usluge mogu sadržavati veze do nezavisnih web lokacija ili usluga koje nismo u vlasništvu ili nad kojima nemamo kontrolu (na primjer, veze do Facebooka, Twittera i Pinterest-a). Možda ćete trebati koristiti proizvod ili uslugu treće strane da biste koristili neke od naših Usluga (poput kompatibilnog mobilnog uređaja za upotrebu naših mobilnih aplikacija). Kada pristupite ovim uslugama trećih strana, to činite na vlastiti rizik. Treće strane mogu zahtijevati da prihvatite njihove vlastite uslove korištenja. FLIP nije stranka tih sporazuma, a oni su isključivo između vas i treće strane.

  1. Naknada štete (ili šta će se dogoditi u slučaju tužbe)

Iskreno nadamo se da se to nikada neće dogoditi, ali ako FLIP sistem bude tužen zbog nečega što ste učinili, pristajete nas braniti i obeštetiti. To znači da ćete braniti FLIP (uključujući bilo kojeg od naših zaposlenih) i držati nas neškodljivima pred bilo kojim pravnim zahtjevom ili zahtjevom (uključujući razumne advokatske naknade) koji proizilazi iz vaših radnji, vaše upotrebe (ili zloupotrebe) naših usluga, vašeg kršenja Uslova poslovanja ili kršenje tuđih prava od strane vas ili vašeg računa.

Zadržavamo pravo upravljati ​​našom pravnim zastupničkim timom kako god smatramo prikladnim, čak i ako nas obeštećujete, u tom slučaju pristajete na suradnju s nama kako bismo mogli izvršiti našu strategiju.

  1. Sporovi s drugim korisnicima

Ako se nađete u sporu s drugim korisnikom FLIP usluga ili trećom stranom, preporučujemo vam da kontaktirate drugu stranu i pokušate spor riješiti sporazumno.

Oslobađanje.

Oslobađate FLIP sistem od bilo kakvih zahtjeva, zahtjeva i štete koji proizlaze iz sporova s ​​drugim korisnicima ili strankama.

  1. Sporovi s FLIP sistemom

Ako ste uznemireni u bilo kom obliku s naše strane, javite nam se i nadamo se da ćemo riješiti vaš problem sporazumno. U protivnom mjesno nadležan je Sud u Sarajevu.

  1. Izmjene Uslova poslovanja

S vremena na vrijeme možemo ažurirati ove Uslove. Ako vjerujemo da su promjene materijalne, sigurno ćemo vas obavijestiti objavljivanjem promjena putem Usluga i / ili slanjem e-pošte ili poruke o promjenama. Na taj način možete odlučiti želite li i dalje koristiti Usluge FLIP sistema. Promjene će stupiti na snagu nakon objavljivanja promjena, ako nije drugačije naznačeno. Odgovorni ste za pregled i upoznavanje sa svim promjenama. Vaša upotreba Usluga nakon promjena predstavlja prihvatanje ažuriranih Uslova.

  1. Pravni podaci

Uslovi, uključujući sve politike koje čine Uslove, zamjenjuju bilo koji drugi sporazum između vas i FLIP sistema u vezi sa Uslugama. Ako se utvrdi da je bilo koji dio Uslova neprovediv, taj će dio biti ograničen na najmanju mjeru potrebnu kako bi Uslovi u suprotnom ostali na snazi. Naš neuspjeh u provođenju bilo kojeg dijela Uslova nije odricanje od našeg prava da kasnije provedemo taj ili bilo koji drugi dio Uslova poslovanja. Možemo dodijeliti bilo koje svoje pravo i obavezu prema Uslovima.

  1. Kontakt informacije

Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi sa Uslovima poslovanja, molimo da nas kontaktirate info@mega.ba

POVRAT, ZAMJENE I OTKAZIVANJE

POVRATI I ZAMJENE

Pravo na odustajanje

Trajanje i otkazivanje ugovora o kupoprodaji

Ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga, koji Kupac zaključuje s Flip.ba je jednokratan i sastoji se od dostave robe ili izvršavanja usluge od strane Flip.ba i od izvršenog plaćanja od strane Kupca, u slučaju da ugovor ne bude otkazan. Opći uvjeti i odredbe sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između Flip.ba i Kupca.

Ugovori o kupoprodaji, koje ste sklopili na FLIP platformi, mogu se otkazati putem emaila na info@flip.ba ili pozivom na tel: +387 33 877 888. Otkazivanje ugovora ćemo potvrditi odmah nakon prijema istog emailom ili telefonski.

Kupac može jednostrano otkazati ugovor ili reklamirati kupljenu uslugu. Ako je nedostatak na proizvodu vidljiv, ili ga uoči prilikom prvog korištenja, kupac dostavlja zahtjev u pisanoj formi u roku od 8 dana od dana preuzimanja proizvoda. Molimo Vas da nas u tom slučaju kontaktirate na email info@flip.ba  uz priložen zahtjev za otkazivanje.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi direktne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrano otkazivanje ugovora, a ako želi, može se obratiti Flip.ba na email info@flip.ba  ili na tel. +387 61 18 1880, radi dobivanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uslovima vraćanja proizvoda od strane FLIP platforme.

Prilikom izbora usluge ili proizvoda dobro pogledajte karakteristike usluga koje su navedene u ponudi na FLIP platformi, pregledajte i ako ima vidljivih nedostataka, što prije nas obavijestite jer svako daljnje korištenje usluge umanjuje njegovu vrijednost i stoga nećemo biti u mogućnosti reklamirati uslugu kod dobavljača.

Ako Kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (u slučaju da pakiranje nije oštećeno), FLIP ima pravo tražiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos direktnih troškova povrata proizvoda.

Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata Kupac će primiti u roku od 10 dana putem emaila, od dana kad primimo vraćenu robu. Povrat novčanih sredstava Kupcu bit će realiziran najkasnije u roku od 7 radnih dana, od dana upućivanja obavijesti kupcu.

Više o uvjetima povrata i o otkazivanju kupoprodajnog ugovora pogledajte u nastavku. Povrati i zamjene

UPUTE O OTKAZIVANJU

Pravo na otkazivanje

Imate pravo otkazati ugovor o kupoprodaji bez obrazloženja u periodu od 8 dana. O Vašoj odluci o otkazivanju ugovora trebate nas obavijestiti telefonski ili izjavom (vidjeti dolje za kontakt podatke), npr. pismo poslano poštom, faksom ili emailom.

Pravo na otkazivanje ugovora o kupoprodaji možete ostvariti unutar perioda za otkazivanje, slanjem obavijesti prije isteka tog perioda. Obavijesti poslane nakon završetka perioda za otkazivanje nećemo uzeti u razmatranje. U slučaju povrata robe, korištenjem prava na jednostrano otkazivanje ugovora o kupoprodaji, prema Zakonu o zaštiti potrošača, dužni ste snositi direktne troškove povrata robe. Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata, primit ćete u roku od 10 dana putem emaila, od dana kad primimo vraćenu robu. Povrat novca će biti realiziran najkasnije u roku 5 radnih dana, od dana kada primite obavijest o obrađenom povratu robe. Povrat robe nije moguć ukoliko proizvod/e ne dostavite u originalnom pakiranju i bez zaštitne vrpce.

Kontakt podaci za ostvarivanje prava na otkazivanje:

Kako biste ostvarili pravo na otkazivanje u pisanoj formi, molimo Vas da nam pismo pošaljete na adresu:

Repubblica Media d.o.o.

Džemala Bijedića 134

71000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Kako biste ostvarili pravo na otkazivanje putem emaila, pošaljite nam email na: info@flip.ba a mi ćemo zahtjev proslijediti dobavljaču odnosno pružaocu usluge

Kako biste ostvarili pravo na otkazivanje putem telefona, molimo Vas da nas nazovete na broj telefona: +387 61 18 18 80

Kako biste ostvarili pravo na otkazivanje povratom proizvoda, pošaljite ga brzom poštom na adresu s koje je narudžba poslana.

Isključivanje prava na otkazivanje

Ne postoji pravo otkazivanja ugovora o kupoprodaji za nabavu sljedećih kategorija robe. Napominjemo da ovaj popis nije potpun:

Roba koja nije proizvedena po planu proizvođača, nego na temelju individualnog izbora ili odluke potrošača, ili koja je jasno personalizirana, odnosno naručena da se izradi prema specifičnim zahtjevima Kupca,

Roba koja je poslana zapečaćena, a nakon dostave je otpečaćena, zbog čega nije prikladna za povrat, zbog zdravstvene zaštite ili higijenskih razloga.

Proizvod s nedostatkom

Ako je jedan ili više naših usluga ili proizvoda s nedostatkom, imate zakonske obveze i prava.

Molimo Vas da proizvod s nedostatkom vratite na adresu s koje Vam je poslan.

U slučaju dodatnih pitanja i nejasnoća, molimo Vas da nam se obratite putem emaila na info@flip.ba  ili na tel. +387 61 18 18 80.

Zamjene

Pravo na zamjenu proizvoda može se, na zahtjev potrošača, ostvariti u roku od 7 dana uz prilaganje originalnog računa. Ne pružamo pravo na zamjenu ispravne robe, osim u slučaju da Vam kupljena veličina, nedostaci ili druge karakteristike proizvoda ne odgovaraju. Proizvode s nedostatkom moguće je zamijeniti novim ispravnim proizvodom, ili s drugim proizvodom iz naše ponude, u istom ili u većem iznosu, uz Vašu nadoplatu razlike maloprodajne cijene, pri čemu mi snosimo troškove vraćanja proizvoda u naše skladište ili poslovnu jedinicu.

POVRATI

Nakon uspješnog otkazivanja ugovora o kupoprodaji, napravit ćemo povrat uplate koje smo primili od Vas, bez nepotrebnog odgađanja, i u svakom slučaju ne kasnije od 15 dana od dana kada primimo Vašu povratnu pošiljku ili dokaz o vraćenoj pošiljci. U slučaju povrata robe, Vi ste dužni snositi troškove dostave, u iznosu od 10,00 KM.

Možemo odbiti napraviti povrat novca dok ne primimo vraćenu robu. Vi ste odgovorni u slučaju da se prilikom provjere svojstava, kvalitete i funkcija robe utvrdi da ste Vi prouzrokovali bilo kakav gubitak vrijednosti robe.

Mi ćemo vratiti isti iznos, istim načinom plaćanja za koji ste se opredijelili za vrijeme uplate sredstava prilikom kupnje na FLIP platformi.

Kreditne i debitne kartice

Povrat sredstava izvršit će se na bankovni račun ili na račun kreditne ili debitne kartice, koju ste koristili u narudžbenici. Datum valute na računu kreditne kartice ovisi o banci.

Pisani prigovor, odgovor, obavijesti

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni naručenim proizvodom, možete nam uputiti prigovor.

FLIP platforma Vam omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem pošte, putem telefona +387 61 18 18 80 ili putem emaila info@flip.ba. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, molimo Vas da u prigovoru navedete broj narudžbe, broj računa i svoje korisničko ime (u slučaju da ste registriran korisnik). Potvrdit ćemo Vam primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.